Wśród reklam emitowanych przez kanały telewizji możemy znaleźć również takie spoty reklamowe, które nie tylko pokażą nam jakiś produkt czy też przedstawią ofertę firmy, ale też rozśmieszą i rozbawią. Ostatnio na jednej z internetowych stron, które zajmuje się marketingiem przeprowadzono sondaż dla internautów. Mieli oni zaznaczyć przy jakich reklamach są w stanie zostawać przed ekranem telewizora. Na pierwszym miejscu trafiły właśnie te o śmiesznym akcencie. Na ostatnich miejscach była reklama wielkoformatowa zupełnie nie zrozumiała oraz te, które przedstawiają idealną rodzinę, która jednoczy się na widok jogurtu. Dlatego też każdy producent powinien pomyśleć o takiej zabawnej reklamie, w której użyte hasła będzie można opowiadać w formie dobrego dowcipu. A może nawet anegdoty. Teraz na wielu portalach internetowych młodzi łatwo bardzo łatwo wyłapują takie hasła. Dzięki czemu reklama wielkoformatowa idzie dalej i dalej. Nawet jeśli nie będzie jej ktoś widział w telewizji to bez wątpienia przeczyta o niej w Internecie.

Comments are closed.