Jeśli budujesz markę, powinieneś działać przede wszystkim w internecie. Zwłaszcza jeśli twoim targetem są osoby korzystające z internetu, czyli niemal wszystkie poza zbyt małymi dziećmi i poza osobami wykluczonymi niemal z tego świata, czyli poza osobami po pięćdziesiątce. Pierwszym krokiem jest zbudowanie swojej strony internetowej. Warto w tym celu zatrudnić profesjonalistę pierwszego sortu, który zbuduje nam nie tandetną stronię internetową. Strona taka powinna być przejrzysta i czytelna dla klienta, bez zbędnych kolorów i ozdobników. Jeśli decydujesz się na prowadzenie działalności w branży, w której jest już duża konkurencja, zastosuj takie rozwiania, na które nie wpadł nikt i unikaj tych, które powielają inni, a które są po prostu niefunkcjonalne. Na przykład zła nawigacja na stronie, złą dostępność niektórych informacji, utrudniony z tobą kontakt przez stronę itp. Warto także stale robić aktualności na swojej stronie. Innym sposobem na budowanie marki jest prowadzenie specjalistycznego bloga.

Comments are closed.